Czwartek, 7 grudnia 2023
AccountingWEB Staff
Według opublikowanego w środę raportu, Taxpayer Advocate Service może zrobić więcej, aby zapewnić, że dotacje, które zapewnia klinikom dla podatników o niskich dochodach, są właściwie wykorzystywane.
Taxpayer Advocate Service, która jest niezależną agencją w ramach IRS, przekazała w 2009 roku 9,5 miliona dolarów 162 klinikom. Kliniki oferują pomoc podatnikom o niskich dochodach, którzy są zaangażowani w kontrowersje z IRS.
Kontrola przeprowadzona przez Treasury Inspector General for Tax Administration (TIGTA) wykazała, że Taxpayer Advocate Service poprawiła zarządzanie dotacjami, ale mogłaby zrobić jeszcze więcej. W raporcie stwierdzono, że podczas wizyt terenowych nie przeprowadzono dogłębnych analiz w celu sprawdzenia, czy kliniki spełniają wymagania programu. Według raportu, służby powinny sprawdzać dokładność informacji przekazywanych przez kliniki.
Ponadto, zgodnie z raportem, Taxpayer Advocate Service nie ustanowił procesu ustalania priorytetów wizyt w klinikach, zamiast tego odwiedzając nowe kliniki lub te, które nie były odwiedzane od trzech lat.
"Udokumentowany proces pomoże TAS skoncentrować swoje zasoby na klinikach najbardziej potrzebujących pomocy i/lub nadzoru", powiedział J. Russell George, Inspektor Generalny Skarbu Państwa ds. administracji podatkowej. Taxpayer Advocate Services częściowo zgodził się z zaleceniami, zauważając, że kilka ulepszeń jest już w toku.
Możesz przeczytać pełny raport.